PHYTOELITE CYTOSTAT
Hayvanlar
Firma VEDAVET

İÇERİK:
Chaga mantarı, Ekinezya, Dulavratotu kökü, Prothallia, Brokoli, Söğüt, Melisa, Mercanköşk.

·        Küçük Meme Tümörlerinin oluşmasının önlenmesi,

·        Meme Tümörlerinin geriletilmesi ve operasyona hazırlanması,

·        Yalancı Gebelik gibi vakaların tedavilerinde,

metabolizmayı destekleyerek, Tedaviye Yardımcı olur.  Bu ürün, bir ilaç değildir. Diyetetik tamamlayıcı yemdir.

KULLANIM ŞEKLİ

Veteriner hekim tarafından daha farklı önerilmediyse;

1 cm'ye kadar olan Tümörlerde büyümeye karşı

Her ayın en az 15 günü, Sabah- Öğle - Akşam olmak üzere günde 3 kez verilir.

Büyüyen Tümör Varlığında

Operasyondan hemen önceki 5 gün süresince

·        Kedi ve Köpeklere 0 - 10 kg başına 1 tablet ve sonraki her 10 kg için 1 tablet olacak şekilde Sabah- Öğle - Akşam günde 3 kez verilir.

Ameliyat sonrası dönemde

·        Kedi ve Köpeklere 0 - 10 kg başına 1 tablet ve sonraki her 10 kg için 1 tablet olacak şekilde 3-4 ay boyunca Sabah - Akşam günde 2 kez devamlı olarak verilir.

Yalancı Gebeliği Önlemek İçin ;

Kızgınlık başlangıcından (Östrus başlangıcı), kızgınlığın bitimine kadar (Anöstrus) yaklaşık 20-22 gün, Sabah – Öğle – Akşam Günde 3 kez verilir.