VANGUARD CV
Hayvanlar Köpek
Firma Zoetis

FORMÜLASYONU

İnaktif Canine Coronavirüs NL-18 suşu ve adjuvant olarak alüminyum hidroksit içerir.

ENDİKASYONLARI

Altı haftalık ya da daha yaşlı sağlıklı köpeklerin canine coronavirüs (CCV) tarafından oluşturulan enteritisini önlemek amacıyla kullanılır.

UYGULAMA ŞEKLİ VE DOZU

Genel talimatlar: Sağlıklı köpeklerin aşılanması önerilir. 1 ml subcutan ya da intramuskuler olarak uygulanır.
İlk aşılama: 6 haftalık yaştaki köpekler ya da daha büyükler 2-3 hafta ara ile 2 doz halinde aşılanırlar. Eğer köpekler 3 aylık yaştan önce aşılanırlarsa, 3 aylık yaşa eriştiklerinde tek dozluk bir uygulama yapılmalıdır, (maternal antikorlar 3 aylıktan küçük köpeklerde immun yanıt oluşumunu etkileyebilir.)
Tekrar aşılama : Yıllık tek dozluk aşılamalar önerilir.

UYARILAR

Sadece sağlıklı hayvanlar aşılanmalıdır.

Aşı uygulamalarında asepsi ve antisepsiye dikkat edilmelidir. Tek kullanımlık steril enjektör kullanılmalıdır.

Aşılama sonrası anaflaksi şekillenirse derhal epinefrin veya benzeri bir ilaç uygulanmalıdır. Destekleyici tedavi düşünülmelidir.

Hayvanlarda enfeksiyoz bir hastalık inkübasyon döneminde ise, yetersiz beslenme ya da paraziter enfeksiyon söz konusu ise, nakliye ya da çevresel şartlar yüzünden stres altında ve immunosupresyona uğramış iseler ya da aşılama önerildiği gibi uygulanmamış ise yeterli bağışıklık yanıtı oluşmayabilir.

Sadece veteriner hekim kullanımına mahsustur.

AMBALAJ ŞEKLİ

Vanguard CV; tek dozluk şişelerde sunulmaktadır.