VANGUARD® PLUS CPV/C
Hayvanlar Köpek
Firma Zoetis

FORMULASYONU

Vanguard Plus CPV/CV, modifiye canlı Canine Parvovirus (CPV) jik| 1 NL-35-D suşu, inaktif Canine Coronavirus NL-18 suşu ve adjuvant olarak alüminyum hidroksit içerir.

ENDİKASYONLARI

Vanguard Plus CPV/CV, 6 haftalık ya da daha büyük sağlıklı köpeklere Canine Parvovirus ve Canine Coronavirus tarafından oluşturulan enteritislere karşı korumak için kullanılır.

UYGULAMA ŞEKLİ VE DOZU

Aşı 1 ml deri altı veya kas içi uygulanır.
6 haftalık veya daha büyük sağlıklı köpeklere 3 doz yapılmalıdır. Doz araları 3 hafta olmalıdır.
Yıllık tek doz aşılama tavsiye edilir.
Aşının tamamı bir defada bitirilmelidir.
Koruyucu olarak penisilin ve streptomisin içerir.

UYARILAR

Aşı uygulamalarında asepsi ve antisepsiye dikkat edilmelidir. Disposabl steril enjektör ve iğneler kullanılmalıdır.
Aşılama sonrası anaflaksi şekillenirse derhal epinefrin veya benzeri bir ilaç uygulanmalı, destekleyici tedavi düşünülmelidir.
Bu ürünün uygulandığı enfeksiyonun inkübasyon dönemindeki hayvanlar, parazitli, kötü beslenen veya kötü çevre koşulları nedeni ile stres altındaki hayvanlar gerekli immun yanıtı geliştiremeyebilirler.
Gebe hayvanlarda kullanılmamalıdır.

AMBALAJ ŞEKLİ

Vanguard Plus CPV/CV, tek dozluk şişelerde sunulmaktadır.