KETOPET 5 MG
Hayvanlar Kedi | Köpek
Firma Teknovet

BİLEŞİMİ
Krem renkli, benekli, kemik şeklinde, ortası çentikli her tablet 5 mg ketoprofen içerir.

KULLANIM YERİ / ENDİKASYONLARI
Kedi ve köpeklerde antienflamatuar, analjezik ve antipiretik amaçla; tendo, iskelet - kas sistemi ağrıları, yangılı durumları ve romatizmal bozukluklarında, aseptik eklem yangılarında (travmatik arthritis - synovitis, tendinitis, osteochondritis dissecans, osselets, laminitis), yumuşak doku şişlikleri, operasyon sonrası yangılarında ağrının azaltılmasında kullanılır.
Yüksek ateş ile birlikte seyreden solunum sistemi enfeksiyonları ve diğer ateşli hastalıklarda; antibakteriyel tedaviye yardımcı olarak, endotoksik şoklarda akut yangının giderilmesi amacıyla; sindirim sistemi bozukluklarından kaynaklanan ağrı ve sancılarda kullanılır.

KULLANIM ŞEKLİ VE DOZU
Köpek ve kedilere 1 mg ketoprofen/kg canlı ağırlık / gün dozda oral olarak uygulanır. Pratik olarak; kedi ve köpeklere 5 kg canlı ağırlık için 1 adet Ketopet Palatable 5 mg Oral Tablet verilir. Tedaviye 5 gün süre ile devam edilir. Ketopet %1 Enjeksiyonluk Çözelti’nin uygulanmasını takiben, Ketopet Palatable 5 mg Oral Tablet verilerek, tedaviye toplamda 5 gün devam edilir.

TİCARİ TAKDİM ŞEKLİ
25 ve 50 tabletlik karton kutu içinde ve her tablet alüminyum folyo poşet ile kaplı olarak satışa sunulmuştur.