KETOPET %1
Hayvanlar Kedi | Köpek
Firma Teknovet

BİLEŞİMİ

Renksiz ve berrak görünümlü, steril bir çözelti olan Ketopet %1 Enjeksiyonluk Çözelti her ml’sinde 10 mg ketoprofen içerir.

KULLANIM YERİ / ENDİKASYONLARI

Ketopet %1 Enjeksiyonluk Çözelti, kedi ve köpeklerde antienflamatuar, analjezik ve antipiretik amaçla; tendo, iskelet-kas sistemi ağrıları, yangılı durumları ve romatizmal bozukluklarında, aseptik eklem yangılarında (travmatik artritis - synovitis, tendinitis, osteochondritis dissecans, osselets, laminitis), yumuşak doku şişlikleri, operasyon sonrası yangılarında ağrının azaltılmasında kullanılır. Yüksek ateş ile birlikte seyreden solunum sistemi enfeksiyonları ve diğer ateşli hastalıklarda, antibakteriyel tedaviye yardımcı olarak, endotoksik şoklarda akut yangının giderilmesi amacıyla, sindirim sistemi bozukluklarından kaynaklanan ağrı ve sancılarda kullanılır.

KULLANIM ŞEKLİ VE DOZU

Ketopet %1 Enjeksiyonluk Çözelti; köpeklere kas içi (İM), deri altı (SC) ve yavaş damar içi (İV) yol ile, kedilere deri altı (SC) yol ile uygulanır. Veteriner hekim tarafından başka şekilde tavsiye edilmediği takdirde, ketoprofenin genel farmakolojik dozu kedi ve köpeklerde 2 mg/kg c.a./gündür.

Pratik olarak; 1 ml / 5 kg c.a./gündür. Tedaviye 3 ardışık gün devam edilir. Eğer istenirse, 1 gün Ketopet %1 Enjeksiyonluk Çözelti uygulandıktan sonra, tedaviye Ketopet 5 mg veya 20 mg tablet ile 4 ardışık gün devam edilir (toplam 5 gün).

TİCARİ TAKDİM ŞEKLİ

Karton kutu içindeki 10 ml, 20 ml ve 50 ml’lik amber renkli cam flakonlarda ve 100 ml’lik amber renkli pet flakonlarda satışa sunulmuştur.