WORMKİLL
Hayvanlar Köpek
Firma IPM

Hedef Tür: Köpek
Ticari Takdim Şekli: Karton kutu içinde; 50 tabletlik (5x10) blister ambalajlarda ve 50x1 saşe şeklinde satışa sunulmaktadır.
Bileşimi: 50 mg Praziquantel, 144 mg Pirantel pamoat, 150 mg Febantel

KULLANIM ŞEKLİ VE DOZU

Köpekler için farmakolojik doz: Praziquantel 5 mg/kg, Pirantel pamoat 14,4 mg/kg canlı ağırlık Febantel; 15 mg/kg canlı ağırlıktır. Pratik doz köpek için, her 10 kg canlı ağırlık başına 1 tablet dozundadır. Hayvan ağırlıklarına göre tabletler bölünerek de verilebilir.

Küçük köpekler için: 2-5 kg canlı ağırlık için 1/2 tablet 6-10 kg canlı ağırlık için 1 tablet
Orta büyüklükteki köpekler için: 11-15 kg canlı ağırlık için 1 ½ tablet 16-20 kg canlı ağırlık için 2 tablet 21-25 kg canlı ağırlık için 2 ½ tablet 26-30 kg canlı ağırlık için 3 tablet
Büyük köpekler için: 31-35 kg canlı ağırlık için 3 ½ tablet 36-40 kg canlı ağırlık için 4 tablet Tabletler köpeklere doğrudan verilebileceği gibi, gıda içine koyularak da verilebilir. Köpeklerde ilaç verilmeden önce veya verildikten sonra herhangi bir gıda kısıtlamasına gerek yoktur. Uygulanacak doz bir seferde verilmelidir.

KULLANIM SAHASI

WORMKILL Oral Tablet; köpeklerin aşağıda isimleri yazılı nematod ve sestod türlerinin neden olduğu paraziter invazyonların mücadelesi ve kontrolünde kullanılır. Askaritler: Toxocara canis, Toxascaris leonina (erginleri ve ergin olmayan türleri) Kancalı Kurtlar : Uncinaria stenocephala, Ancylostoma caninum (erginleri) Kamçılı Kurtlar: Trichuris vulpis (erginleri) Şeritler: Echinococcus granulosus, Echinococcus multilocularis, Dipylidium caninum, Taenia sp.,

İLAÇ KALINTI ARINMA SÜRESİ

Gıda değeri olan hayvanlarda kullanılmaz.